Az egyik legnagyobb magyar influenszer és YouTuber kétségtelenül Dancsó Péter, aki rendre megtalálja a luxus kategóriás celebeket vagy tartalomgyártókat.
Dancsó Péter beszólt a TikTok ingatlanosoknak, akik luxuslakásokat hirdetnek.
Nem kíméli a TikTok ingatlanosokat Dancsó Péter
Amióta feltűnt Whisperton, aki nemrég elköltözött, szóltunk is, hogy Íme, WhisperTon új luxuslakása – bérli vagy saját? Elképesztő videó! – szóval, lehet, hogy már nem Dancsó Péter uralja az influenszerlistát, volt is a legértékesebb influenszer listás helyezésből fakadóan vitája korábban a Forbes magazinnal, de ezt most nem forszíroznánk, igazából lecsengett a vita, a Videómánia csatornát üzemeltető YouTube-sztár pedig azóta is állócsillag az influenszer-univerzumban.
Szóval a téma: a TikTok ingatlanosok. Mi is írtunk arról a Duna House Mirage TikTok-videójában hirdetett luxusingatlanról, amelyről azt kell tudni, hogy 99 millióba kerül ez a panellakás Budapesten, mutatjuk milyen belül! Eldobod tőle az agyad?
Mi a baja YouTubernek?
Igazából az a lényeg, hogy Dancsó egy sor dolgot kritizál a videókban, például, hogy miért előkelő avagy exkluzív egy üres pezsgőspohárral mászkálni az ingatlanhirdetésben. Persze, érthető az ingatlanhirdető-logika is, hiszen ha majd beköltözöl ebbe vagy abba az eladásra kínált ingatlanba, akkor pezsgőt bontasz, igaz?
Ami számunkra feltűnt, hogy, ha nem is konkrétan megnevezve, de belekötött az egyik legismertebb és legkövetettebb ingatlanszakértőbe, Török Dávidba – mivel ő is látható Dancsó mostani legújabb és egy régebbi kontentjében. Mi ebben az igazság és mi belőle a tanulság?
Döntsd el Te, az biztos, hogy a kommentek sem kíméletesek. Szerintünk nagyon vicces Dancsó Péter videója. Tulajdonképpen, ha marketing szemmel nézed, ingyen reklámnak sem utolsó!
Ez egy korábbi Dancsó-sztori:
Hogy milyen a jó ingatlanos, arról a Pénzcentrum közölt egy nagyon érdekes és aktuális interjút.