Két mosolygó gazdag nő élvezi a pezsgőt helikopter mellett elegáns férfi társaságában a naplementében
Elképesztő luxust kínálnak a szupergazdagoknak

Leleplezték a milliárdosok titkos vágyait, amikre gondolni sem mernél

Nincsenek korlátok, és mindent megkaphatnak, amit csak akarnak – ez vár azokra az ultragazdagokra, akik megengedhetik maguknak, hogy egy olyan körbe tartozzanak, ahol a sok pénz is kevésnek számít – itt a „nagyon sok” a beugró. Létezik egy cég, amelyik a legextrémebb kéréseket is teljesíti, de nem mindenkiből lehet ügyfél: félő, hogy a túl sok tag a színvonal romlásához vezetne.

Képzelj el egy expedíciót a Déli-sarkra, de stabil és megbízható Wi-Fi hozzáféréssel, vagy egy szilveszteri bulit egy Athénból Dubaiba tartó 60 méteres jacht fedélzetén, vagy – bármilyen furcsán is hangzik – egy bébikecskét, mint házikedvencet. Ez csak egy kis bepillantás az ultragazdagok néhány „kívánságába”, amelyeket az Insignia életstílus-kezelő cég eddig teljesített.

Az Insignia 27 éve világszerte több mint 450 nagy vagyonnal rendelkező család „kívánságteljesítője”. A cég két pillérrel dedikált személyi asszisztensekkel és exkluzív luxusfizetőkártyákkal legalább 30 millió dolláros nettó vagyonnal rendelkező ügyfélkörnek nyújt szolgáltatást. A kérések furcsaságai ellenére az Insignia 98 százalékos teljesítési aránnyal büszkélkedhet.

Az ügyfeleknek a lehetetlen foglalásoktól kezdve a teljes üzletlezáráson át a privát bevásárló körutakig bármit garantálnak, ott és akkor, ahol és amikor csak akarják.

„Átlagosan egy tipikus ügyfelünk negyedévente körülbelül egy-két millió dollárt költ a kártyájáról”

– mondta Nada Rouviere, az Insignia Group elnöke az Arabian Businessnek adott exkluzív interjújában.

„Azt láttuk, hogy az ügyfelek 250 ezer és 500 ezer dollár közötti összeget költenek utazásokra, és néhány ügyfélnél inkább az ultraluxusra összpontosítanak – privát élményekre, magánvillákra, jachtokra” – magyarázta. Rouviere szerint ügyfeleik olyan mérhetetlenül gazdagok, hogy még az árak emelkedése mellett sem hajlandóak lassítani, ugyanúgy szórják a pénzt.

Déli-sarki expedíció… Wi-Fi-vel?

Rouviere felidézte egy üzletember történetét, aki egy Déli-sarki expedíciót akart magának és feleségének, azonban a legfontosabb dolog a Wi-Fi volt, amelyet a Déli-sarkon kellett megszervezni, ami nyilvánvalóan kihívást jelentett.

Ezen kívül a kalandvágyó házaspárnak az extravagáns utazás előtt kiterjedt szűrővizsgálatokon kellett részt vennie, mindezt az Insignia személyi asszisztensei koordinálták. A Wi-Fi-kérdés megoldásához találtak egy műszaki beszállítót, aki elrepült velük az expedícióra, hogy biztosítsa az internethozzáférést a rendelkezésére álló eszközökkel.

Végül az ügyfél „rendkívül boldog volt, mert mindenből a legjobbat kapta – a Wi-Fi-ből és a Déli-sarkból is”.

„Ékszerkártyák” aranyból, gyémántból, rubinból

Az Insignia szolgáltatásai közé tartozik az is, hogy az ügyfeleknek a legjobb minőségű anyagokból, például aranyból, gyémántból, rubinból és bármilyen drágakőből készült „ékszerkártyákat” kínálnak, amelyeket képzett lapidáriusok és kézművesek készítenek. Ezek különböző mintákban kaphatók, de az ügyfelek akár saját dizájnt is készíthetnek. A termék a Jacob & Co.-val nemrégiben indított együttműködés keretében került piacra – Milliárdos kártya néven, amely hivatalosan a világ legdrágább kártyája.

Ezeknek a kártyáknak az értéke a drágakövek számától és a felhasznált nemesfém típusától függően 28 ezer és 100 ezer dollár között mozoghat. Még a tehetősek körében is csak néhány kiválasztott előtt áll nyitva ez az exkluzív világ, akiket a csapat gondosan válogat ki, többnyire ajánlások révén.

Meglévő ügyfeleik többsége Svájcban, Cipruson, az Egyesült Királyságban, Monacóban, az Egyesült Arab Emírségekben, Németországban és Szingapúrban él. Az elmúlt években az Egyesült Arab Emírségek jelentős figyelmet kapott, mivel a nagy és ultranagy vagyonnal rendelkező magánszemélyek kedvelt célpontjává vált.

Az ügyfélszelektivitás egy stratégiai lépés, hogy a kínált szolgáltatások szintje felett kontrollt tudjanak tartani. Ha túl sok az ügyfél, félő, hogy a színvonal esik.

Személyi asszisztensek: harc a pozícióért

Személyi asszisztens nem lehet akárki: az ultragazdagok világában elengedhetetlen a diszkréció és a biztonság. Az Insignia személyes asszisztensévé válni nem könnyű feladat, a potenciális jelölteknek több szűrőn kell átjutniuk, mielőtt felajánlják nekik a pozíciót. A jelöltnek általában a back office-ban kell kezdenie, majd az ellenőrzési részlegbe kerülnek, amelyet az asszisztenssé való előléptetés követ, végül pedig jogosultságot kell szerezniük, hogy „saját” ügyfeleik lehessenek.

„Ez egy nagyon hosszú folyamat, mert meg kell győződnünk arról, hogy a személyi asszisztensek készen állnak az ügyfélfogadásra, és értik az iparágat, mielőtt kiszolgálhatnák őket” – mondta Rouviere.

Egy olyan világban, ahol hódít a mesterséges intelligencia és a robotizáció, az emberi érintés és a beszélgetés felértékelődik, így van ez a leggazdagabbak között is. Rouviere szerint a személyi asszisztensek azt az igényt is kielégítik, ha az ügyfél egyszerűen csak beszélgetni akar.

Házvásárlás egy mozdulattal

Az Insignia-kártya által a tehetősek számára kínált felfoghatatlan szolgáltatás között szerepel, hogy házat lehet vásárolni, méghozzá hitelkártyával. A legnagyobb tranzakció az Egyesült Királyságban a Knight Frank globális ingatlantanácsadó céggel együttműködve történt, ahol egy ügyfél 16 millió fontért vásárolt lakást.

„Lehetőség van egy ingatlan azonnali megvásárlására, de most már képesek vagyunk arra is, hogy az ügyfeleknek közvetlen hozzáférést kínáljunk a fejlesztőkhöz, ahol az ügyfél havi vagy negyedéves fizetéseket teljesíthet a hitelkártyáján keresztül. Vagyis ez egyfajta jelzáloghitel-megoldás” – magyarázta Rouviere.

A belépési küszöb

Az Insignia szolgáltatásainak igénybevételéhez nemcsak jó kapcsolatokkal rendelkező, ajánlott és kiválasztott személynek kell lenni, hanem legalább 30 millió dolláros nettó vagyonnal is kell rendelkezni. Vagyis ez a minimum, de az ügyfeleknek általában ettől jóval több pénze van.

Az aranybánya: Egyesült Arab Emírségek

Az Egyesült Arab Emírségek különösen kiemelkedő piacnak bizonyul az Insignia számára, mivel a világ minden tájáról érkező elit továbbra is előszeretettel költözik Dubajba. Bár a cég már több mint húsz éve működik, a dubaji iroda nemrég jött létre, miután a vállalat észrevette, hogy egyre több ügyfél költözik a régióba.

Ami még jön…

Rouviere részleteket árult el azzal kapcsolatban is, hogy milyen új szolgáltatásokat terveznek bevezetni. Az Insignia wellness-kártya például áprilisban várható. 

„Néhány ügyfél már a második házasságát éli, ők idősebbek, a gyerekek fiatalabbak, és lépést kell tartanunk velük, legyen szó akár egy sítúráról, akár a fociról” – magyarázta.

Az Insignia terve a következő három-öt évre az, hogy „hiperberuházást hajtson végre ezen az üzletágon belül, és első számú szolgáltatóvá váljon”.

Hasonló cikkek

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük