Hermes luxusmárka
Hermes luxusmárka

Erre ki gondolt? Őket egyáltalán nem érinti a válság, sőt

Elemzői várakozásoknál nagyobb mértékben nőtt a Hermes francia luxusmárka bevétele az idei első negyedévben – írja a Novekedes.hu.

A cég honlapjára pénteken felkerült adatok szerint a bevétel 3,380 milliárd euró volt, 23 százalékkal nőtt. A szakértők véleményének átlagában kisebb, 15 százalékos növekedés szerepelt. A Hermes hangsúlyozta, hogy a negyedévben minden fontosabb piacán és valamennyi üzletágában nőttek a bevételei.

A cég bevételei Ázsiában (Japánt nem számítva) 23 százalékkal, Japánban 26 százalékkal, az amerikai kontinensen 19 százalékkal, Európában pedig (Franciaország nélkül) 21 százalékkal, míg Franciaországban 28 százalékkal emelkedtek.

A bőrtermékek és lószerszámok eladásából származó bevétel 19 százalékkal, a konfekció és kiegészítők eladásából 34 százalékkal nőtt, a selyem és textilüzletág bevétele 20 százalékkal, a parfüm és szépségápolási cikkeké 7 százalékkal, a karóráké 25 százalékkal, az ékszereket és háztartási cikkeket magába foglaló ágazaté pedig 28 százalékkal bővült.

7 százalékos áremelést hajtottak végre az év elején, ami felülmúlta a korábbi évek 2-3 százalékos növekedését. A vállalat tavalyi bevétele 23,4 százalékkal, 11,6 milliárd euróra nőtt.

Érdkesség. A Luxusmárkával kapcsolatos 3 leggyakoribb keresés:

  • Hermes bolt
  • Hermes papucs
  • Hermes táska

Hasonló cikkek

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük