Hugo boss 2022 bevétel

A Hugo Boss rekordbevételt ért el 2022-ben

A Hugo Boss márka német ruházati és divatcikk kereskedő vállalat árfolyamingadozásoktól és akvizíciós hatásoktól megtisztított, úgynevezett organikus bevétele tavaly 27 százalékkal, rekordszintre, 3,651 milliárd euróra emelkedett.

A cég csütörtöki közlése szerint a kamatfizetés és adózás előtti eredménye (EBIT) 47 százalékkal, 335 millió euróra emelkedett, adózás utáni eredménye 53 százalékkal, 209 millió euróra nőtt.

A cégvezetés részvényenként 1 euró osztalék kifizetését javasolja az egy évvel korábbi 0,7 euró után. A Hugo Boss a folyó évre 5-12 százalékos EBIT-eredménynövekedést vár 350-375 millió euróra. Arra számítanak, hogy az értékesítés bővülése az idén az ázsiai és csendes-óceáni térségben várhatóan meghaladja majd a 10 százalékot, ugyanakkor az EMEA-térségben (Európa, Közel-Kelet és Afrika), valamint az észak- és dél-amerikai térségben 1-5 százalék lehet.

A Hugo Boss egy világhírű német divatmárka, amely különleges ruhakölteményeivel és kiegészítőivel hódítja meg a vásárlók szívét. A cég 1924-ben alakult Metzingen-ben, Németországban, és azóta az egyik legelismertebb és legnépszerűbb divatmárkává vált a világon.

Eredetileg egy szabóságot üzemeltető cég volt, amely kiváló minőségű egyenruhákat és katonai egyenruhákat gyártott. Azonban a második világháború után a cég vezetője, Hugo Ferdinand Boss, kénytelen volt átalakítani a vállalkozását, hogy megfeleljen az új piaci körülményeknek. Az új irányvonal az elegáns és stílusos ruhák tervezésére fókuszált, amelyek a fiatalabb generációkat is célba veszik.

Az első női kollekcióval a 1970-es években bővítették ki a márka termékkínálatát, és azóta a női divat is fontos részévé vált a Hugo Boss kínálatának. Ma már számos különböző terméket kínálnak, beleértve a ruhákat, kabátokat, öltönyöket, ingeket, farmereket, pulóvereket, blúzokat, pólókat és kiegészítőket, mint például a táskákat, öveket, ékszereket és parfümöket.

Melyik sztárral dolgozik vagy dolgozott a Hugo Boss?

  1. Chris Hemsworth – az ausztrál színész az észak-amerikai parfüm kampány arca.
  2. Liam Payne – a One Direction tagja, brit énekes és dalszövegíró, aki a BOSS x Liam Payne kollekcióval együttműködik.
  3. Jason Wu – a híres divattervező a HUGO Boss női kollekciókért felelős.
  4. Henry Cavill – a brit színész a BOSS Eyewear kampány arca.
  5. Formula-1 világbajnok Lewis Hamilton – aki együttműködik a márka sportos kollekcióival.

Ez csak néhány példa, egyéb hírességekkel is együtt dolgoznak a különböző kampányokban és kollekciókban.

Melyik a legdrágább termékük?

A vállalat rengeteg luxus terméket kínál, beleértve ruhákat, cipőket, kiegészítőket, órákat és parfümöket is. Az árak folyamatosan változnak, így nem mindig könnyű pontosan meghatározni, hogy melyik termékük a legdrágább – írja a Wikipedia.

Azonban az egyik termékük, amely ismert a luxus kategóriában, az a Hugo Boss Limited Edition Fountain Pen. Ez egy limitált kiadású, kézi készítésű tintaíró, amelyet az olaszországi Visconti vállalat készített Hugo Boss együttműködésével.

Tudd meg, melyik a világ legdrágább pénze!

Ékszer minőségű anyagokból készült, beleértve az 18 karátos arany és a gyöngyház darabokat. Az ára 2018-ban több mint 2 600 dollár volt, így ez lehet az egyik legdrágább Hugo Boss luxustermék. Azonban érdemes megjegyezni, hogy az árak folyamatosan változnak, és a kínálatukban lehetnek más termékek is, amelyek magasabb áron kaphatóak.

Hasonló cikkek

Comments

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük